Mielőtt belevágsz saját online kurzusod elkészítésébe, érdemes másoktól ellesned a leghasznosabb fortélyokat. Ahhoz, hogy eldöntsd, kitől érdemes tanulnod, elég 3 a cégre vonatkozó kérdést feltenned. Lássuk, melyek ezek!

1. Milyen minőségű tartalmakat állít elő?

Látogass el a weboldalára, kövesd a csatornáit, iratkozz fel a hírleveleire, és olvasd rendszeresen a cikkeit. Ezek nagyon fontos értékmérők, hiszen mindenki ezeken a fórumokon próbálja saját szakmai hitelét építeni.

Az illető cég weboldala, kommunikációs stílusa, és blogbejegyzéseinek minősége rengeteget árul el a vállalkozásról. Egy idejétmúlt, lassú honlap hanyagságra és igénytelenségre utal, és egyáltalán nem kelti azt az érzetet, hogy a tulajdonos a maximumra törekedne.

Ez igaz az arculatra is. Ha egy cég a különböző felületein mind-mind gondoskodik arról, hogy az ő márkája felismerhető legyen, egységes maradjon a megjelenés, akkor biztos lehetsz abban, hogy az oktatóanyagait is kellő gondossággal, és maximalizmussal készítette el.

A felületes, stilisztikai hibákkal teli, nehezen értelmezhető blogbejegyzésekről már nem is beszélve. Mégis hogyan lehetne hiteles egy olyan online kurzus, amely a tanítás alapját, a minél egyszerűbb megértést sem tudja biztosítani?

2. Milyen extrát ad az alapszolgáltatása mellé?

Az online kurzusok egyik legnagyobb előnye, hogy a tananyagok bárhol, bármikor elérhetők. Ha egy online oktató kizárólag egy formátumban kínál tudást, az több mint gyanús. Az ingyenes útmutatók, az online kézikönyvek, illetve a különböző foglalkozási csoportok és a tananyag melletti személyes segítségnyújtás mind hatékony kiegészítői a fő terméknek, az online tanfolyamnak.

Ha ezek hiányoznak, a szóban forgó oktató valószínűleg igyekszik minél kevesebb energiát fordítani saját tananyaga terjesztésére.

Mi is azt valljuk, hogy egy Teaching Business-nél az online tananyagok csak egy része a célközönségünk kiszolgálásának. A tananyag mellett éreztetnünk kell a résztvevőkkel, hogy mi is itt vagyunk, számíthatnak ránk.

Hiába online tanfolyam, hiába a virtuális megoldások, igenis ott a helye a személyes segítségnyújtásnak, minimum e-mailezés formájában. Bármikor, ha egyéni kérdés merül fel, szakértőként kötelességünk a diákjainkat segíteni. Ha az őszinte segíteni akarást valahol nem tapasztalod meg, akkor ott csupán anyagilag érdekes a tulajdonos számára egy-egy kurzus értékesítése, de nem hivatásaként tekint vállalkozására.

3. Kizárólag elméleti szakember?

Magyarországon rengeteg az elméleti szakember, az önjelölt szakértő, és kevés olyan akad, aki kivitelezésben is minőségi munkát végez. Ha egy online oktató nem képes a gyakorlatban is reprodukálni, amit elméletben tanít, a szava hiteltelenné válik.

A gépjárművezető oktatók egytől egyig kiváló sofőrök, a hátuk mögött rengeteg gyakorlati tapasztalattal és kilométerrel. Nem csak elméletben képesek a vezetésről beszélni, meg is tudják mutatni, mit hogyan kell csinálnod.

A személyi edzők bemutatják helyesen a feladatsort, mielőtt arra kérnek, végezd el. Nem beszélve arról, hogy te is elvárod, hogy egy személyi edző legyen kisportolt, és a teste néma tanúként is prezentálja a szakértelmét, hitelességét. Egy pocakos, piszkafa lábú személy igencsak illúzió romboló tud lenni, mikor megtudod róla, hogy egyébként személyi edző. 😀

Arról, mit képviselünk mi a Coursemakerrel, miben hiszünk, és hogyan segítünk a célközönségünknek, neked, itt olvashatsz részletesen. Megismerheted, mi a lényege a Szakértőből Mester módszerünknek, és hogyan, milyen formákban tudjuk segíteni az online vállalkozói céljaid megvalósítását.

 

0 hozzászólás

Szólj hozzá a bejegyzéshez! Érdekel a véleményed!

A "Hozzászólás küldése" gombra kattintással elfogadod az Adatkezelési Tájékoztatót!
.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.