Blog

Rendszeresen frissülő tartalom, változatos témák és gyakorlatias tippek, útmutatások.

Kitől érdemes tanulnod? Ez a 3 kérdés segít a döntésben

Mielőtt belevágsz saját online kurzusod elkészítésébe, érdemes másoktól ellesned a leghasznosabb fortélyokat. Ahhoz, hogy eldöntsd, kitől érdemes tanulnod, elég 3 a cégre vonatkozó kérdést feltenned. Lássuk, melyek ezek! 1.…

Nem érdemes kifogáskezeléssel foglalkoznod – vagy legalábbis nem úgy, ahogyan gondolod

,
Bizonyára téged is foglalkoztat, hogyan növelhetnéd az online kurzusod tanulóinak számát. A legtöbb értékesítő erre azt mondaná, fejlődnöd kell kifogáskezelésben. A legjobb értékesítők azonban más véleményen vannak, ahogy…

Digitális nomádok, avagy pénzt keresni világ körüli utakon

,
Manapság egy új életstílus jelent meg. A digitális nomádok egyre nagyobb számban képviseltetik magukat a piacon, és a közhiedelemmel ellentétben igenis komoly gazdasági erővel rendelkeznek. De hogyan profitálhatsz ebből te magad? A…

Megújult a Coursemaker!

,
Egy nagyon hosszú út után egy nagyon jelentős mérföldkőhöz ért a vállalkozásunk. Közben rengeteget fejlődtünk, sok kihíváson vagyunk túl. Az utóbbi időben tapasztalhattátok, hogy kevésbé voltunk aktívak – ami a tartalomfejlesztést…

Bankkártyás fizetés biztonságáról és előnyeiről

Egyre inkább érvényesül az a trend, hogy a bankkártyás fizetés felváltja (vagy legalábbis utoléri) a készpénzes fizetést. Az online boltok és szolgáltatók jelentős része is biztosít bankkártyás fizetési lehetőséget ügyfelei…

Hogyan válaszd ki online céljaidhoz álmaid kivitelezőjét?

Szoktuk mondani, hogy mi nem kivitelezők vagyunk. Mi megvalósítók vagyunk. Megvalósítjuk azt az online szakértői bizniszed, amibe szerelmes lehetsz. Nem csak elvégezzük, amit kiszerveznél, hanem beköltözünk a cégedbe, és úgy…

Miért érdemes kiszervezned az online szakértői birodalmad kivitelezését?

Kiszervezés. Nem kerestünk rá az ezzel kapcsolatos adatokra, de előzetes sejtéseink szerint az elmúlt tíz év során ugrásszerűen növekedett meg a kifejezés említési gyakorisága. Az egyes szakterületekkel kapcsolatos ismeretek…

Hogyan kérj vásárlói véleményt a tanfolyamodról, és hogyan használd fel őket?

A vásárlói vagy ügyfélvélemények rendkívül fontos pontjai a céged kommunikációs stratégiájának. Sokkal hitelesebb ugyanis, ha az online tanfolyamod hallgatóitól származik a dicséret, nem pedig tőled. Lássuk, hogyan gyűjthetsz…

Hogyan kommunikálj az ügyfeleiddel, vásárlóiddal?

,
A legtöbb vállalkozás a rossz ügyfélszolgálati metódusok miatt veszít jelentős profitot. Sokan nem is tudják, mennyire fontos az ügyfelekkel való kommunikáció módja és technikája, ezért egész máshol keresik a probléma okát.…

A konkurencia, ami támogat nem pedig eltipor

,
A piaci szereplőkre jellemző, hogy saját konkurenciájukra úgy tekintenek, mint egy mindenáron legyőzendő ellenfélre, egy másik halra, akinél nagyobbra kell nőni. Van azonban a konkurens létnek egy olyan oldala, amely nem őrült…

Kitől érdemes tanulnod? Ez a 3 kérdés segít a döntésben

Mielőtt belevágsz saját online kurzusod elkészítésébe, érdemes másoktól ellesned a leghasznosabb fortélyokat. Ahhoz, hogy eldöntsd, kitől érdemes tanulnod, elég 3 a cégre vonatkozó kérdést feltenned. Lássuk, melyek ezek! 1.…

Nem érdemes kifogáskezeléssel foglalkoznod – vagy legalábbis nem úgy, ahogyan gondolod

,
Bizonyára téged is foglalkoztat, hogyan növelhetnéd az online kurzusod tanulóinak számát. A legtöbb értékesítő erre azt mondaná, fejlődnöd kell kifogáskezelésben. A legjobb értékesítők azonban más véleményen vannak, ahogy…

Digitális nomádok, avagy pénzt keresni világ körüli utakon

,
Manapság egy új életstílus jelent meg. A digitális nomádok egyre nagyobb számban képviseltetik magukat a piacon, és a közhiedelemmel ellentétben igenis komoly gazdasági erővel rendelkeznek. De hogyan profitálhatsz ebből te magad? A…

Megújult a Coursemaker!

,
Egy nagyon hosszú út után egy nagyon jelentős mérföldkőhöz ért a vállalkozásunk. Közben rengeteget fejlődtünk, sok kihíváson vagyunk túl. Az utóbbi időben tapasztalhattátok, hogy kevésbé voltunk aktívak – ami a tartalomfejlesztést…

Bankkártyás fizetés biztonságáról és előnyeiről

Egyre inkább érvényesül az a trend, hogy a bankkártyás fizetés felváltja (vagy legalábbis utoléri) a készpénzes fizetést. Az online boltok és szolgáltatók jelentős része is biztosít bankkártyás fizetési lehetőséget ügyfelei…

Hogyan válaszd ki online céljaidhoz álmaid kivitelezőjét?

Szoktuk mondani, hogy mi nem kivitelezők vagyunk. Mi megvalósítók vagyunk. Megvalósítjuk azt az online szakértői bizniszed, amibe szerelmes lehetsz. Nem csak elvégezzük, amit kiszerveznél, hanem beköltözünk a cégedbe, és úgy…

Miért érdemes kiszervezned az online szakértői birodalmad kivitelezését?

Kiszervezés. Nem kerestünk rá az ezzel kapcsolatos adatokra, de előzetes sejtéseink szerint az elmúlt tíz év során ugrásszerűen növekedett meg a kifejezés említési gyakorisága. Az egyes szakterületekkel kapcsolatos ismeretek…

Hogyan kérj vásárlói véleményt a tanfolyamodról, és hogyan használd fel őket?

A vásárlói vagy ügyfélvélemények rendkívül fontos pontjai a céged kommunikációs stratégiájának. Sokkal hitelesebb ugyanis, ha az online tanfolyamod hallgatóitól származik a dicséret, nem pedig tőled. Lássuk, hogyan gyűjthetsz…

Hogyan kommunikálj az ügyfeleiddel, vásárlóiddal?

,
A legtöbb vállalkozás a rossz ügyfélszolgálati metódusok miatt veszít jelentős profitot. Sokan nem is tudják, mennyire fontos az ügyfelekkel való kommunikáció módja és technikája, ezért egész máshol keresik a probléma okát.…

A konkurencia, ami támogat nem pedig eltipor

,
A piaci szereplőkre jellemző, hogy saját konkurenciájukra úgy tekintenek, mint egy mindenáron legyőzendő ellenfélre, egy másik halra, akinél nagyobbra kell nőni. Van azonban a konkurens létnek egy olyan oldala, amely nem őrült…